Chestionar de evaluare a nivelului de satisfacere a clientului - Centrul Medical PROVISAN - Pentru viata si sanatate, Targu-Mures, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 209/1

Info Pacienti: 0265 257 735
 

Chestionar de evaluare a nivelului de satisfacere a clientului

În cadrul S.C. PROVISAN S.R.L. a fost documentat şi implementat un sistem de management al calităţii conform standardului international SR EN ISO 15189:2007. Pentru a contribui la îmbunătăţirea continuă a prestaţiei noastre, vă rugăm să evaluaţi pe o scală de la 1(nesatisfăcător) la 5 (excelent), prin bifare, calitatea următoarelor aspecte:

Cum apreciati profesionalismul personalului policlinicii (sfaturi, recomandari, etc.)?

Cum apreciati atitudinea personalului policlinicii?

Cum apreciati promptitudinea eliberarii rezultatelor?

Cum apreciati respectarea programarilor?

Cum apreciati ambianta laboratorului?